Uslovi kupovine

USLOVI KUPOVINE

 

  • Izbor artikala:

 

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama artikala, klikom na željenu kategoriju otvoriće Vam se nova stranica sa artiklima iz odabrane kategorije. Sa leve strane ove stranice nalaze se svi filteri, klikom na jedan ili više filtera dobićete željeni rezultat filtracije. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji Vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u vrhu svake stranice sa desne strane. U polje možete ukucati šifru artikla, naziv artikla, namenu (npr. basket, fudbal i sl.), naziv kolekcije i sl. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na fotografiju artikla. Izborom željene boje artikal možete stavtiti u korpu klilkom na dugme Kupite.

 

  • Sadržaj korpe:

 

Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe sa desne strane svake stranice. Artikle možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na link Izbacite iz korpe.

 

  • Poručivanje artikala iz korpe:

 

Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da kliknete na dugme Prihvatam. Nakon ove operacije stićiće Vam potvrdni email, na adresu koju ste ostavili prilikom registracije na sajt. Ukoliko niste registrovani neophodno je da se registrujete ili obavite kupovinu bez registracije, popunjavanjem svih neophodnih podataka:
Ime i prezime
Email i kontakt telefon
Mesto i poštanski broj
Ulicu i broj

 

  • Odabir načina plaćanja:

 

U mogućnosti ste da odaberete:

- plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke

  • Završetak poručivanja:

 

Klikom na dugme Prihvatam, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na email adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon obrade porudžbine dobićete sve naknadne informacije na email adresu.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem e-maila 

 

  • Zamena:

 

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavnica www.ventilatorshop.rs. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

U slučaju zamene proizvoda za drugi, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod  za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

Za uvažene reklamacije, prodavac www.ventilatorshop.rs snosi sve troškove transporta.

 

  • Reklamcije:

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail ventilatorshop@gmail.com i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

 

  • Pravo na odustajanje:

 

Kao potrošač imate pravo da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu. Rok za odustajanje je 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena, bez navođenja razloga.Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način.

 

Po prijemu Vašeg e-maila prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora.

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao zahtev za odustajanje, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun.

Troškove vraćanja robe i novca snosi potrošač, sem u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal. 

Troškove slanja robe radi njihove zamene, snosi kupac.

 

  • Povraćaj sredstava:

 

Kupac ima pravo da odustane od ugovora. U tom slučaju ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod.

U slučaju povraćaja novca, cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, a nakon utvrđivanja ispravnosti proizvoda.

Ventilatorshop.rs je dužan da kupcu vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, i to najkasnije 15 dana od prijema izjave o odustanku i nakon prijema proizvoda.

Procedura za povraćaj sredstava

U slučaju odustanka od kupovine i povraćaja sredstava procedura je sledeća:

Možete Nas kontaktirati na telefon ili nam pošaljite izjavu o odustajanju na mail sa podatkom Vašeg broja računa/otpremnice i broj dinarskog tekućeg računa, kao i naziv banke.

Nakon što primimo Vaš e-mail ili poziv, prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora. Dokumenta koja Vam pošaljemo, odštampajte i obavezno potpišite a u slučaju pravnog lica i pečatirajte. Ovako overena dokumenta zajedno sa robom šaljete na adresu koju Vam operater internet prodavnice bude poslao putem e-maila.

Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu. Paket koji šaljete potrebno je čvrsto zapakovati i oblepiti selotejp trakom.

Povraćaj sredstava NE VRŠI se po kuriru u gotovini, već na tekući račun koji ste nam poslali.